Vuoden alku on ollut vauhdikasta takemistä laskurahoituksen osalta. Olemme voineet auttaa yhä enemmän uusia yrityksiä kassankierron haasteissa. Yhdistävä tekijä on usein se, että asiakas kyllä maksaa laskunsa mutta joko hiukan myöhässä tai maksuehtoa tarvii pidentää. Näissä tapauksissa usein laskurahoitus oikaisee tilanteen nopeasti, ja kun laskua lähettäessä tulee heti osa rahoista tilille, helpottuu omien laskujen, esim palkkojen maksu huomattavasti helpommin.
Laskurahoitus sopii kaikenkokoisille yrityksille toimialaan katsomatta. Laskujen määrällä tai koolla ei ole merkitystä, ei myöskään sillä tehdäänkö B2B vai B2C kaupppaa. Erityisen tyytyväisiä asiakkaita löytyy vaikkapa rakennus- ja talotekniikkapuolelta, jossa maksuajat ovat pitkiä ja työt edellyttävät esim. tarvikehankintoja jo kauan ennen kuin asiakasta päästään laskuttamaan.
Laskurahoituksessa on myös huomioitavaa että usein voit jatkaa vanhan tutun taloushallinnon ohjelmistosi käyttämistä, voimme noutaa materiaalit kaikista tunnetuista järjestelmistä. Muutamia mainitaksemme, Netvisor, Procountor, Fennoa. Ecom, Tehden ja lukuisia muita.
Usein kassankierron ongelma ei ole se ettei asiakas maksaisi, vaan yleinen markkinan aiheuttama pitkin maksuaikojen laskutus. Tämä johtuu puhtaasti siitä, että usein alihankintaketjut ovat pitkiä ja jokainen joutuu odottamaan laskunsa maksua. Tässä kohtaa silti saattaa olla jo työlle kohdistuvia kuluja, esimerkiksi palkkoja tai ostoja. Tässä tilanteessa laskurahoitus on hyvä keino pitää kassa terveenä.
Kun lähetät laskun, maksamme siitä heti sinulle esimerkiksi 70%
Asiakkaat ovat antaneet palautetta, että laskurahoitus on myös kannustanut tekemään laskut aina ajallaan
Kun laskurahoitus on käytössä, on helppo ennustaa kassan kierto, aina kun lasku lähtee, tulee siitä heti ennalta sovittu osa tilille. Tämä helpottaa omien laskujen maksamista ja samalla toki kasvun tulorahoituksella. Osa asiakkaista on antanut palautetta, että laskurahoitus on myös kannustanut tekemään laskut aina ajallaan. Tämä on hyvä pointti, koska usein syy hitaaseen kiertoon on juurikin laskujen pitkä lähetysviive. Kiireessä asiat helposti siirtyvät.
Laskurahoituksessa on paljon erilaisia mahdollisuuksia, täältä voit lukea koosteen usein kysytyistä kysymyksistä.
Laskurahoituksen saat tarvittaessa käyttöösi alle tunnissa, melkeinpä läpi viikon. Myyntimme vasteaika on viritetty vastaamaan tämän päivän kysyntää. Saat aina tarjouksen nopeasti, melkein 24/7. Ja voit sen halutessasi ottaa myös itse käyttöön.
Lisäksi ajatusta joustavasta tuotteesta tukee se, että voit käyttää palvelua silloin kun haluat. Jos on kuukausi ettet tarvitse sitä, voit laittaa laskurahoituksen tauolle. Palvelu elää asiakkaan tarpeiden mukaan, ei meidän määrittämien raamien.
Huomioitavaa on myös se, että asiakkaiden yhteydenotot tulevat yhä enemmän toimistoajan ulkopuolella ja prosessi on ainakin tärkeä saada alulle silloin kun yrittäjällä on siihen hetki aikaa. Tähän huutoon olemme vastanneet ja hioneet meidän prosessia yhä enemmän asiakkaan tapaa asioida kunnioittavaksi. Chat ja WhatsApp-kanavat palvevat tutusti melkeimpä 24/7. Myös Chatin puolelle on tulossa uudistuksia joka helpottaa ja nopeuttaa asiointi.
Ja tarjoamme myös täysin automaattisen prosessin niille, jotka haluavat hoitaa asiat kuntoon täysin itsenäisesti. Etusivultamme voit ottaa laskurahoituksen käyttöön silloin kun sinulle sopii, aikaan ja paikkaan katsomatta. Klikkaa tästä ja tutustu!
Usein yhteydenotoissa tiedustellaan esimerkiksi perintää, kassankiertoa nopeuttamaan. Mutta sekin on väärä palvelu jos maksajalla on kassa tyhjä. Näissä tapauksissa käymme aina kokonaisuuden läpi varmistaen mikä auttaa tilanteeseen nopeiten. Usein esimerkiksi laskurahoitus voi olla näihin ratkaisu, joskus taas ihan pelkkä laskutuksen laittaminen ajan tasalle saattaa ratkaista koko homman. Tässä taas ilmainen KTI Online voi olla usein hyvä ratkaisu. Lisäksi KTI Onlineen voit myöhemmin liittää muita palveluita halutessasi.
Lisää KTI Online laskutusohjelmasta.
Haluamme että asiakkaat voivat olla matalalla kynnyksellä yhteydessä. Meidän tehtävämme on kartoittaa, mikä on oikea palvelu ja tehdä siitä tarjous. Mahdollisimman nopeasti, arvostamme asiakkaidemme aikaa ja haluamme pitää viiveen tarjouksen pyytämisessä mahdollisimman pienenä.
Ja huomioitavaa on, me sidomme asiakkaan vain hyvällä palvelulle, emme määräaikaisella sopimuksella.