Muistutuspalvelu KTI Laskutus

1. MUISTUTUSPALVELU ennen perintää

Kun maksu on myöhässä, muistutamme asiakasta erääntyneestä saatavasta ennen varsinaista perintää. Mikäli saatava on maksumuistutuksen jälkeenkin vielä maksamatta, siirrämme saatavan vapaaehtoiseen perintään toimeksiantajan kanssa yhdessä sovitun mallin mukaisesti.

Tiesitkö, että suurin osa myöhässä olevista maksuista johtuu velallisen tahallisesta viivyttelystä?

Velkojan kannattaa heti selvittää johtuuko laskun maksamatta jättäminen velallisen maksuhaluttomuudesta vai maksukyvyttömyydestä.

Lähetämme maksukehoitukset puolestasi

Erääntyneisiin laskuihin tulee reagoida nopeasti. Jos asiakas ei ole maksanut laskuasi eräpäivään mennessä, lähetämme hänelle maksukehoituksen. Seuraamme saataviasi ja hallinnoimme maksukehoituksia, mikä puolestaan vapauttaa yrityksesi resursseja ydinliiketoiminnan kehittämiseen.

Lukaise lisää aiheesta täältä.

vapaaehtoinen perintä KTI Laskutus

2. VAPAAEHTOINEN PERINTÄ

Mikäli maksua ei muistutuksesta huolimatta saada, siirtyy se perittäväksi. Käytämme vapaaehtoisessa perinnässä tekstiviestimuistutuksia, kirjeperintää, trattaperintää (yrityksille), puhelinperintää ja maksusopimusneuvotteluita. Menemme asiakas edellä kaikissa tapauksissa, joten myös perintä hoidetaan asiakaslähtöisesti.

Palvelun laadustamme kertoo se, että moni velallinen on myöhemmin muuttunut meillä toimeksiantajaksi.

 

2. VAPAAEHTOINEN PERINTÄ

Mikäli maksua ei muistutuksesta huolimatta saada, siirtyy se silloin perittäväksi. Käytämme vapaaehtoisessa perinnässä tekstiviestimuistutuksia, kirje-, tratta (yrityksille) ja  puhelinperintää sekä maksusopimusneuvotteluita. Prosessimme perustuu siihen, että menemme aina asiakas edellä kaikissa tapauksissa.

Meillä perinnästä aiheutuvat kulut maksaa aina velallinen, eikä toimeksiantaja.

Palvelun laadustamme kertoo se, että moni velallinen on myöhemmin muuttunut meillä toimeksiantajaksi.

vapaaehtoinen perintä KTI Laskutus
Oikeudellinen perintä KTI Laskutus

3. OIKEUDELLINEN PERINTÄ

Jos vapaaehtoinen perintä ei tuota tuloksia, voidaan saatava siirtää oikeudelliseen perintään. Selvät ja riidattomat saatavat hoidamme toimeksiantajan puolesta summaarisella haastehakemuksella. Käräjäoikeuden tuomion toimitamme ulosottoviranomaiselle.

4. miksi ottaa matalalla kynnyksellä yhteyttä

Usein yhteydenottoa vältellään viimeiseen asti koska pelätään kuluja.

Konsultoimme mielellämme eikä se maksa mitään tai sido yhtikäs mihinkään. Joskus asiakas on toimittamassa meille saatavia perintään jotka jo ensimmäisessä puhelussa tai yhteydenotossa paljastuvat joko riitaisiksi- tai muutoin perintäkelvottomiksi.

Tämän takia mieluusti autamme jos tässä vaiheessa, joko kertomalla mikä on oikea kanava jatkaa tai joskus sopiva tuote voi olla jokin muu kuin perintä. Esimerkiksi toistuvasti hiukan myöhässä olevat mutta maksuun kuitenkin meneville laskuille oikea tuote on laskurahoitus perinnän sijasta. Meidän tehtävämme on auttaa ja saada kaikkien kannalta paras lopputulos aikaan.

Ota matalalla kynnyksellä yhteyttä, meidän tehtävämme on olla avuksi.

Asiakaspalvelu KTI Laskutus

 

Perintätiimimme valmiina palvelemaan

Vaihde 010 411 2772

Sähköposti perinta@ktilaskutus.fi

 

Marika Malinen KTI Laskutus

MARIKA MALINEN
PERINTÄPÄÄLLIKKÖ

Markus Pajuniemi KTI Laskutus

markus pajuniemi
perintäasiantuntija

Profile

mirka sihvo
perintäasiantuntija

Noora Routala KTI Laskutus

noora routala
laskutus- ja perintäassistentti