Asiakastarinassa Teenne ja sen perustaja Elina Temonen

Mitä Teenne tekee?

Teenne on kokonaisvaltainen SoMe-koulutuksia tarjoava yritys Loimaalta. Koulutuksissa käydään läpi niin perusasioita, kuin edistyneempiäkin somemaailman kikkoja. Koulutuksia voidaan toteuttaa livenä tai etänä, jolloin Teenne toimii myös valtakunnallisella tasolla.

Teenne on tunnettu sen järjestämistä tapahtumista ja eritoten PienYrittäjäMessuista eli PyM:istä. Elina kehitti PienYrittäjäMessut yksinyrittäjien, pienimuotoisten yritysten ja palveluntuottajien esittäytymis- ja verkostoitumistapahtumaksi. Messut olivat ensimmäistä kertaa syyskuussa 2019 ja nyt niistä on tullut jokavuotinen tapahtuma.

Pien Yrittäjä Messuista syntyi myös ajatus uudelle tapahtumalle; Yksinyrittäjien Miitti eli kavereiden kesken, YRMY. Elina kuvailee YRMY:ä vuoden 2020 kovimmaksi Yksinyrittäjien verkostoitumistapahtumaksi, ja sitä se taatusti on mielenkiintoisen ohjelman ja innostavien esiintyjien ansiosta. Esiintyjien joukosta löydät muuten myös meidän Samin! Miitissä on luvassa luentoja, työpajoja, verkostoitumista sekä tietenkin hyvää ruokaa ja seuraa. Tästä pääset katsomaan lisää YRMY:stä.

Miksi koit tarpeelliseksi ulkoistaa laskutuksesi? Eikö olisi ollut halvempaa hoitaa se vain itse?

Yksinkertaisuudessaan halusin nukkua yöni rauhassa. En halunnut miettiä ja murehtia asioita, jotka eivät varsinaisesti kuulu ydinliiketoimintaani. Raha-asiat ovat yritykselle niin tärkeitä, että annan ne mieluummin osaaviin käsiin.

Itselläni ei ole tahtoa, halua tai aikaa opetella ja ottaa selvää alati muuttuvista säännöistä ja säännöksistä. Tällöin säästän omaa aikaani sekä myöskin hermojani, sillä ammattilainen hoitaa kaiken ja minä keskityn vain olennaiseen, eli omaan liiketoimintaani ja sen kehittämiseen. Koin ja koen edelleen, että ulkoistamisen tuoma hinta on pieni maksaa siitä, että asiat hoituvat mutkattomasti ja tunnen asiakkaana, että minusta pidetään huolta.

Mistä löysit KTI Laskutuksen ja miten päädyit meihin?

Ihan tarkkaan en enää muista, mutta taidettiin Samin kanssa ensin verkostoitua verkostoitumisvartin tiimoilla. Tästä sitten jatkettiin juttuja eri kanavissa, kun löytyi muitakin yhteisiä keskustelunaiheita ja sitten päätin vain kokeilla, miten palvelut voisivat auttaa minua ja yritystäni – enkä ole katunut päivääkään.

Minulla on KTI Laskutuksen kaikki palvelut käytössä ja olen ollut kokonaisuuteen enemmän kuin tyytyväinen. Laskurahoitus on ollut erittäin tarpeellinen, jotta saan laskutettavat rahat heti käyttöön ja suunnattua uusiin kohteisiin, asiakaslähtöinen perintä taas auttaa niissä tilanteissa, kun maksuja ei meinaa tulla. Kirjanpito ja muut taloushallinnon asiat olen juuri siirtänyt KTI Laskutukselle ja koen, että on helpompaa, kun kaikki raha-asiat hoidetaan saman katon alla.

Asiakaspalvelu on ollut tässä yhteistyössä korvaamatonta. Tuli minulla sitten kysyttävää mihin aikaan päivästä tai illasta tahansa, on se taattua, että saan yhteyden ja vastauksen kysymykseeni. Olen myös ollut erittäin iloinen siitä, että kaikki ideani on otettu vastaan ja näin on pystytty rakentamaan vieläkin räätälöidympi ja toimivampi kokonaisuus juuri minun tarpeisiini.

Open chat
1
Hei! Miten voimme auttaa?