Esittelemme välilä kumppaneita, kenen ohjelmistojen kanssa teemme integraation kautta yhteistyötä. Tällä kertaa esittelyssä Tehden.
Tehden on muuten kanssamme naapurirakennuksessa
Tehden on ollut pitkään kumppanimme, ja on hauskasti myös meidän naapurissa fyysisestikin. Kumpikin siis Turkulaisia yrityksiä.
Emme ole yhteistöissä mustasukkaisia, meillä on moneen ohjelmistoon liitäntä, näin voimme myös omille asiakkaillemme tarjota huomattavan paljon parempaa palvelua, kun enemmän tai vähemmän yhdeltä myyjältä saat enemmän tarpeisiisi. Myös myyntitiimimme ovat tavanneet jotta toiminta on luontavaa ihan henkilötasollakin.
Tehden kertoo ohjelmistostaan seuraavasti.
Tehdenin pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä sisältää kaiken mitä tarvitaan tehokkaaseen liiketoimintaan: kassajärjestelmä, tuote- ja varastonhallinta, asiakasrekisteri, ajanvaraus, laskutus, osto- ja myyntitilausjärjestelmän sekä monipuoliset raportointimahdollisuudet. Modulaarinen ohjelmistoratkaisu mahdollistaa erittäin tehokkaan ja kunkin yrityksen tarpeisiin parhaiten soveltuvan toiminnanohjauskokonaisuuden rakentamisen. Tällä hetkellä jo yli 700 eri kokoista yritystä käyttää Tehdeniä yrityksensä ydintoimintoihin.
Perinteisiin, kiinteisiin järjestelmiin verrattuna, selainkäyttöinen Tehden tarjoaa merkittävä etuja käyttäjälleen:
Tehden huolehtii ohjelmiston ylläpidosta, kehityksestä ja uusien ominaisuuksien päivityksistä, jolloin käyttäjät voivat huoletta keskittyä vain omaan liiketoimintaansa.
Tehden taipuu monenlaiseen käyttöön. Ja toki sieltä voi lähettää laskut rahoitettavaksi meidän järjestelmään saumattoman integraation kautta.
www.tehden.com
02 6514 1230
myynti@tehden.com