Nykyaikaisin keinoin raha nopeammin yrityksen kassaan webinaari

raha nopeammin yrityksen kassaan

Nykyaikaisin keinoin raha nopeammin yrityksen kassaan webinaari Uskon että myyjien yli yritysrajojen kannattaa jakaa enemmän osaamistaan ja tuoda sillä lisäarvoa omalle verkostolle ja myös omille asiakkaille. Eri myyjien yhteiskäynnit ovat jo hyväksi havaittu tapa toimia joten haluamme viedä tämän seuraavalle tasolle. Aloitamme webinaarien sarjan jossa vierailee mielenkiintoisia ihmisiä yli yritys- ja toimialarajojen, Webinaarisarjan ensimmäisenä vieraana […]

Asiakastarinassa Pilvilinna Mediahouse

Haluamme tuoda jatkossa myös enemmän KTI Laskutuksen asiakastarinoita blogiimme. Tällä kertaa juttelemme Pilvilinnna Mediahousen Samuli Arten kanssa. Näemme Samulin kanssa aurinkoisessa aamussa Turun Joutsenen luona. Aina hyväntuulinen yrittäjä saapuu paikalle yhdessä 12 viikkoisen Lee koiransa kanssa. Samuli on ollut yrittäjä vuodesta -96 ja on kolmannen polven yrittäjä. Pilvilinna Mediahouse on yhden miehen mainostalo joka tuottaa […]

Iso paha perintätoimisto

perintätoimisto

Iso paha perintätoimisto Tämä on usein se ensimmäinen mielikuva mikä asiakkailla kun he viime hetkellä ottavat yhteyttä. Tai vaihtoehtoisesti jos olen jossain tilaisuudessa, esittäydyn ja kerron olevani perintätoimistosta kaikkien ryhti suoristuu heti. Tavallaan hyvä näin koska joka kerta kun asia käydään läpi epäröivän asiakkaan kanssa niin yllätys on heille positiivinen, oli kyse sitten kulurakenteesta tai […]

Perintä erikoistapauksissa: Velallisen konkurssi tai velkasaneeraus

Perintä erikoistapauksissa: Velallisen konkurssi tai velkasaneeraus Lueskelet Kauppalehden tuoretta numeroa huomaat konkurssi-ilmoituksen.Kaverisi, jolta et hennonnut karhuta, on ajautumassa konkurssiin verottajan vaatimuksesta ja huomenna olisi velkojainkokous. Vieläkö ehtii mukaan? Menikö kaikki? Miksi et tiennyt asiasta mitään? Mitä pitäisi tehdä, kun asiakas jättää maksamatta, muistutuksia on lähetetty, mutta oikeudellinen perintä on tekemättä? Perintä on sinänsä selkeä homma. […]

Monikanavaisuus vuonna 2019

Sami Saarenpää

Monikanavaisuus vuonna 2019 Nykyään puhutaan paljon monikanavaisesta myynnistä ja siitä että asiakasta pitää pystyä auttamaan siellä kanavassa ja siihen aikaan mikä on hänelle sopiva. KTI Laskutuksen sivuilla olemme kokeilleet uusia kanavia ja käyttökokemukset ovat äärimmäisen positiivisia. Haluamme kuitenkin kuunnella asiakasta ja teemme myös jatkossakin parannuksia jos saamme palautetta miten asiakkaamme haluavat asioida. Mutta tässä muutama […]

Riitaisan saatavan perintä

Riitaisan saatavan perintä

Riitaisan saatavan perintä Lähetit laskun ja odotit saatavan kotiutuvan sulavasti pankkitilille. Sait soiton tai sähköpostia, jossa asiakas ilmoitti, ettei aio maksaa laskuaan. Ihmettelet,mitä pitäisi tehdä? Useimmiten laskut, jotta yritykset lähettävät asiakkailleen, ovat bisnekseen kuuluviarutiiniluontoisia suoritteita. Asiakas maksaa saatavan kiltisti eräpäivään mennessä -tai viimeistään toisen muistutuksen jälkeen – koska lähes kaikki pelkäävät perintää jasen vaikutusta luottotietoihin. […]

Mitä voi periä ja mitä ei

perintä

Tuliko annettua kaverille mukavan baari-illan jälkimainingeissa 500 euron vippi? Kaveri toki lupasi hoitaa sen takaisin heti seuraavana perjantaina, kun saa taas rahaa. Aika kului, kaveri muuttui entiseksi ja puhelinnumerokin on poistettu käytöstä. Mitä tehdä? Voisiko sen periä ja kuka hoitaisi homman? Periminen on usein mahdollista niissäkin tapauksissa, joiden kohdalla tulee ajatelleeksi rahaa jo menetettynä, tai […]

1
Hei! Miten voimme auttaa?
Powered by