Ei määräaikaisuutta – sidomme asiakkaamme ainoastaan hyvällä palvelulla

Säännöllisesti tiedustelemme uusilta asiakkailtamme sitä, mikä on ollut peruste valita meidät kumppaniksi laskurahoitukseen tai perintään. Jokainen toimija tekee omalla tavallaan, eikä ole oikeaa tai väärää tapaa tehdä. Me olemme aidosti kiinnostuneita aina siitä, miten asiakas haluaa uuden toimijan kanssa aloittaa yhteistyön.

 

Miten meidän kanssamme asiakkuus etenee

Asiakas voi tulle meille useaakin eri kautta, tai usean eri palvelun kautta. Joskus aloitus on yksittäinen perintätoimeksianto, joskus tilitoimistopalvelut, mutta ehkä useimmiten yhteistyö alkaa laskurahoituksen kanssa.

Usein päättäjä tai ostaja miettii asioita hyvin samankaltaisesti kuin kuluttaja sopimusasioissa. Ihan käytännön esimerkkinä vaikkapa suoratoistopalvelut; allekirjoittanut käyttää itse useampaa, mutta välttää viimeiseen asti pitkiä määräaikaisia pakkosopimuksia.

Kuitenkin lähes aina niille, jotka tuottavat hyvää sisältöä ja merkittävää lisäarvoa, on automaattisesti pitkä jatkumo. Vertaus kuluttajatuotteeseen voi kuulostaa ontuvalta, mutta varsinkin PK-yritykset haluavat tehdä nykyään yhä nopeampi käänteitä ja reagoida muuttuviin tilanteisiin. Tämä on ehdottomasti myös mahdollisuus palveluntarjoajille.

 

Miksi uskomme tähän malliin

Yrityksen kassankierron ja rahoituksen antaminen kumppanille vaatii aina molemminpuolisen luottamuksen. Mikä olisi sen parempi tapa näyttää se, kuin hoitaa asia tyylikkäästi ja silti antaa mahdollisuus lopettaa palvelun käyttö, käytännössä nappia painamalla.

Tästä on pitkässä juoksussa seurannut se, että asiakaspoistuma on käytännössä liki nolla. Palvelun käytön aste saattaa vaihdella, voi olla hetkiä kun laskurahoitusta ei tarvita. Tässäkin koemme sen itse enemmänkin asiakaspalveluksi, kun emme pakota ajamaan kaikkea laskutusta läpi vuoden kauttamme.

Ei määräaikaisuutta

 

Yhteydenoton helppous

On myös hyvä tiedostaa, että hyvään lopputulokseen ei vaikuta pelkästään jousto asiakkaan suuntaan, vaan on yhtä tärkeää, että henkilöstöllä on motivaatio palvella asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla. Asiakkaat haluavat asioida usein poikkeaviin aikoihin, niinpä tarjoamme myös henkilöstölle valtavasti vapautta tehdä työpäivän sisällön. Tässä sekä asiakas että palveluntarjoaja ovat voittajia ja kaikilla on yhteinen tavoite: paras mahdollinen lopputulos.

 

Joustavuus on kilpailuetu josta kumpikin hyötyy

Pakottamalla syntyy harvoin mitään hyvää. Luottamus rakentuu usein pikku hiljaa, kun mietitään yhdessä, mikä on oikea tuote. Usein on ilo huomata, että se yksittäinen perintätoimeksiantaja on muuttunut laskurahoitusta käyttäväksi asiakkaaksi, joka on siirtämässä myös kirjanpitonsa meille.

Kysy matalalla kynnyksellä lisää, valitse mieleisesti myyjä täältä, tai ole yhteydessä missä tahansa somekanavassa haluatkaan, kelloon katsomatta!

Open chat
1
Hei! Miten voimme auttaa?