Laskurahoitus ja perintä vuonna 2020

Vuosi 2019 lähestyy loppuaan joten on hyvä niputtaa kuluva vuosi ja katsoa vuoteen 2020. Olemme saaneet auttaa valtavaa määrää asiakkaita ja mikä parasta, huomata että yhä useampi haluaa isoja kokonaisuuksia käyttöön.

Laskurahoitus

Meidän asiakkuus saattaa alkaa yksittäisenä perintätoimeksiantona jonka jälkeen havahdutaan että sepäs hoitui kätevästi eikä asiakassuhteeseen tullutkaan muutosta. Tämä on usein se isoin syy miksi yhteydenottoa vältetään pitkään.

Verkkolasku pakolliseksi 1.4.2020

Toki yksi paljon yhteydenottoja tuova aihe on sähköinen laskutus. 1.4.2020 jokainen yritys voi vaatia laskut verkkolaskuna ja tämä askarruttaa monia.

Verkkolasku pakolliseksi 1.4.2020

Pystymme tarjota tähän monta erilaista ratkaisua. Helpoin ja nopein on ottaa käyttöön KTI Manager minkä saat käyttöösi alle 5 minuutissa. Ohjelma on täysin ilmainen. Lisäksi voimme toteuttaa integraation liki kaikkiin laskutus- ja toiminnanohjausjärjestelmiin josta voimme ladata laskuaineiston ja sitten lähettää sen sähköisesti. Tämä on yleinen malli vaikkapa uudellle aloittavalle yritykselle joka haluaa ottaa sähköisen laskutuksen nopeasti ja helposti käyttöön.

KTI Manager tarjoaa myös automaattisesti kaikki raportit mitä kirjanpitäjäsi tai sinä itse tarvitset taloudenpitoon.

Seuraava askel onkin sitten usein reskontran ja laskutuksen ulkoistaminen jossain muodossa. Tässä mallissa asiakas tekee sen työn mikä nimenomaan on hänen ydinosaamistaan ja laskun jälkeiset usein aikaa syövät toimenpiteet jäävät meidän hoidettaviksi. Integraatio terminä kuulostaa monimutkaiselta mutta on monessakin järjestelmässä muutaman napin painallus. Olemme myös jatkuvasti kiinnostuneita uusista integraatiokumppanuuksista, kysy tästä lisää myynnistämme.

Laskurahoitus auttaa pitkissä maksuehdoissa

On selkeä trendi että maksuajat pitenevät jatkuvasti, asiakkaat maksavat kyllä mutta monella alalla on niin paljon eri toimijoita projekteissa tai kaupankäynnissä mukana että jo pelkästään sen takia laskujen kiertoaika on pitkä. Tälläisessa tilanteessa auttaa laskurahoitus.

Laskurahoitus auttaa pitkissä maksuehdoissa.

Laskurahoitus toimi yksinkertaisuudessaan niin että kun lähetät laskun niin maksamme siitä sinulle esimerkiksi puolet heti ja loput tulevat alkuperäisen eräpäivän mukana. Näin kassan kierto on paljon ennustettavampaa ja mahdollistaa joko kasvua tai ihan normaaleiden rutiinien pyörimisen jouheammin.

Laskurahoitus

Laskurahoitus on tarvittaessa käytössäsi todella nopeasti, kysy tarjous juuri sinun tarpeisiisi sopivasta rahoitusasteesta.

Asiakaslähtöinen perintä

Luonnollisesti hoidamme myös edelleen kaikenlaisia perintätoimeksiantoja. Tässä vahvuutemme on ehdottomasti asiakaslähtöisyys, usein pelätään että perintätoimisto pilaa asiakkaan ja velallisen välit. Edelleen meidän roolimme on lähinnä keksiä ratkaisu miten asia voidaan hoitaa niin että kaikki ovat tyytyväisiä. Saamme säännöllisesti velallisista uusia toimeksiantajia mikä on meille itsellemme erinomainen mittari siitä että olemme tehneet asioita oikein.

Jos teidän yrityksestänne puuttuu vielä perintäkumppani niin kerromme mielellämme lisää toimintamallistamme ja siitä miten se voidaan muokata palvelemaan juuri teidän teidän toimintatapaanne.

Miten asiakas haluaa meiltä ostaa

Olemme tutkineet aihetta paljon jotta voimme muokata omaa tekemistämme mahdollisimman paljon asiakkaan ostotapaa palvelevaksi. Tässä on yksi selkeä suunta, asiakas haluaa ostaa verkosta juuri sellaisena ajankohtana kun se hänelle sopii. Hyvin usein ajankohta löytyy varsinaisen toimistoajan jälkeen. Tähän huutoon haluamme vastata tehokkaasti ja olemme hioneet myyntiämme niin että pystymme tarjoamaan sen ensimmäisen kontaktin kanssamme mahdollisimman henkilökohtaisesti vaikka välissä olisikin  jokin digitaalinen kanava. Usein yrittäjällä on illalla sopiva hetki kysyä tarjousta vaikkapa chatistämme, ja siellä vastaa aina ihminen, ei botti. Kirjoitimme aiheesta taannoin myös erillisen blogin.

Chatissämme on aina ihminen, ei botti.

Työ, myynti ja yhtälailla ostaminen pirstaloituu. Kuinka moni tunnistaa itsestään sen että usein jokin juttu olisi kiva hoitaa nopeasti alulle vaikka siinä sohvalla levätessä. Kokemuksemme mukaan melko moni, haasta rohkeasti kanavamme ja ole yhteydessä.

Ja haluamme toki kehittää asiakaspalveluamme sekä myyntiä jatkuvasti, onko sinulla jokin sellainen kanava missä toivoisit voivasi asioida kanssamme?

-Sami / KTI Laskutus Oy

 

 

Open chat
1
Hei! Miten voimme auttaa?