Haluamme tuoda jatkossa myös enemmän KTI Laskutuksen asiakastarinoita blogiimme. Tällä kertaa juttelemme Pilvilinnna Mediahousen Samuli Arten kanssa.

Näemme Samulin kanssa aurinkoisessa aamussa Turun Joutsenen luona. Aina hyväntuulinen yrittäjä saapuu paikalle yhdessä 12 viikkoisen Lee koiransa kanssa.

Samuli on ollut yrittäjä vuodesta -96 ja on kolmannen polven yrittäjä. Pilvilinna Mediahouse on yhden miehen mainostalo joka tuottaa sekä tapahtumia, sosiaalista mediaa, painotuotteita sekä videotuotantoa. Joten myös laskuja lähdee kaikenkokoisia ja jokaiseen asiakassekmenttiin. Samulin päivät ovat usein myös liikkuvia tuotantojen takia joten hänelle on myös tärkeää että yhteydenpito omaan perintäkumppaniin sujuu silloin kun hänellä on siihen aikaa.

Samulin juttu kääntyy luontevasti siihen miten tärkeää on hänen mielestään käyttää oma aika siihen missä on se ydinosaaminen. ”Yrittäjällä on aina ihan tarpeeksi stressiä ilman ylimääräisiä laskutus ja perintämurheitakin”, Samuli toteaa Lee koiran vetäessä innoissaan nurmikolla.

Pilvilinna Mediahouse on käyttänyt KTI Laskutuksen palveluita 2 vuoden ajan ja tässä muutamia Samulin ajatuksia mihin hän on ollut erityisen tyytyväinen.

”Minulla on ollut koko ajan tunne että KTI haluaa auttaa myös velallisia maksamaan eikä ole vain toimeksiantajan ja velallisen välissä aiheuttamassa lisää kitkaa.” Se että yrittäjä joutuu itse sekä myymään olisi kestämätön tilanne.

Kun rutiinit on automatisoitu jää aikaa vaikapa Lee koiran kanssa ulkoiluun

Lisäksi Samulin mielestä yrittäjän pitäisi tarpeeksi aikaisessa vaiheessa ymmärtää että usein aikaa on liian vähän jopa laskujen kirjoittamiseen joten miksi ihmeessä siihen pitäisi vielä ottaa koko jälkihoito lisäksi. Ja kuten hän totetaan asiakas voi halutessaan tehdä perinnän kanssa itsekin paljon töitä mutta sitten kun alkaa sille laskea oman työn hintaa tulee väkisinkin mielipaha puseroon.

Samuli ynnää haastattelun toteamalla; ”Mä olen tosi tyytyväinen KTI:n palveluun ja siihen miten Marika ja Mirka teiltä ovat aina mua ja asiakkaitani auttaneet!”.

Nämä ovat aika pitkälti niitä kommentteja mikä kertoo meille perintätoimiston näkökulmasta että teemme asioita oikein.

Kiitos Samulille palautteesta! Jaamme mielellämme asiakkaidemme tarinoita blogissamme ja ehkäpä jatkossa myös webinaareissamme.

Sami / KTI Laskutus Oy

1
Hei! Miten voimme auttaa?
Powered by