Monikanavaisuus vuonna 2019

Nykyään puhutaan paljon monikanavaisesta myynnistä ja siitä että asiakasta pitää pystyä auttamaan siellä kanavassa ja siihen aikaan mikä on hänelle sopiva. KTI Laskutuksen sivuilla olemme kokeilleet uusia kanavia ja käyttökokemukset ovat äärimmäisen positiivisia.

Haluamme kuitenkin kuunnella asiakasta ja teemme myös jatkossakin parannuksia jos saamme palautetta miten asiakkaamme haluavat asioida. Mutta tässä muutama tapa joihin olemme panostaneet.

perintä

Chatti

Kaikki ovat varmasti asioineet joskus chatin kanssa ja tietävät toimintaperiaatteen. Sivuillamme oleva chatti on ahkerassa käytössä ja siinä ei ole toistaiseksi ollut toimistoaikaa eikä botti vastaa missään vaiheessa. Vaikka sanotaan että töitä ei pidä vielä kotiin saati kuntosalille niin olen itse vastaillut chattiin hyvinkin vapaa-ajallisissa harrastuksissa. Käytetty aika on kuitenkin usein tehokasta ja varsinkin jos iltasella asiakas kysyy chatissa että ”onko paikalla tosiaan ihminen eikä botti”, niin olemme menossa oikeaan suuntaan. Ja sitten on helppo jatkaa toimistoaikana käytännön asioita virallisia kanavia pitkin.

WhatsApp

Varmaankin isolle osalle väestöä tuttu myös. Itse aikanaan vastustin palvelua pitkään mutta totesin että omat lapset on mahdoton saada muuta kautta kiinni niin otin käyttöön. WhatsApp on todella kaupallinen kanava nykyään. Meidät saa kiinni myös WhatsAppin kautta ja sivuillamme on suora integraatio. Sitä klikkaamalla voit olla suoraan myyntiin yhteydessä. Melkoisen matala kynnys, eikö vain.

Instagram

Joka ei pidä kanavaa kaupallisena niin mörökölli sen vieköön. Instagram on sisällöltään usein kevyempi mutta moni kokee sen juuri sen kautta matalan kynnyksen kanavaksi olla meihin yhteydessä. Aloitamme asioinnin mielellämme myös sen kautta. Lisäksi Instagramiin on tulossa mielenkiintoista tarinallista sisältöä piakkoin. Kannattaa laittaa seurantaan.

https://www.instagram.com/ktilaskutus/

Facebook

Facebook on toki tullut jäädäkseen vaikka välillä muuttaakin muotoaan ja kärkeä millä sitä käytetään. Luonnollisesti olemme mukana myös siellä ja pääpaino on asiakkaille hyödyllisen sisällön jakamisessa. Uskomme siihen että jakamalla osaamistamme autamme koko alaa ja mikä tärkeintä sekä asiakkaitamme laskun kummallakin puolella.

Facebook sivuillemme tulossa myös mielenkiintoisia asiakastarinoita ja nostoja bloggauksistamme. Kannattaa ehdottomasti laittaa seurantaan.

https://www.facebook.com/ktilaskutus/

Twitter

Tottahan toki olemme myös siellä. Twitter on itseasiassa hyvä kanava auttaa asiakkaitamme koska parilla avainsanalle löydät sinua kiinnostavat keskustelut. Lisäksi haluamme jakaa Twitterissä sinua kiinnostaa sisältöä.

Laitahan seurantaan!

https://twitter.com/ktilaskutus

Entä sitten toimeksiannon aloittamisen helppous

Tähän on olemassa valtavasti erilaisia vaihtoehtoja. Isossa mittakaavassa voimme toteuttaa integraation asiakkaan järjestelmään josta toimeksiannot tulevat suoraan meille. Oli kyse sitten perinnästä tai laskutuksesta.

Mutta yhtälailla yksittäisen toimeksiannot ovat meille kiinnostavia. Näissä on helpoin mahdollinen tapa lähettää toimeksianto meille suoraan verkon kautta. Esimerkiksi sivuillamme olevan valmiin lomakkeen kautta. Soitamme aina ja varmistamme käytännön mutta alkuun päästään kun toimitat meille laskun vaikkapa lomakkeen kautta, tiedostomuoto voi olla PDF tai helpoimmillaan sinun laskusta puhelimellasi ottama valokuva, kun saamme laskun tiedot voimme hoitaa loput ja sinä voit keskittyä ydintoimintaasi.

https://ktilaskutus.fi/perinta/

Onko näiden lisäksi jokin sellainen kanava missä haluaisit kanssamme asioida? Annan palautetta niin voimme palvella asiakkaitamme vieläkin paremmin.

Lisäksi voit rohkeasti olla minuun yhteydessä kaikkien omien somekanavieni kautta.

-Sami / KTI Laskutus Oy
sami.saarenpaa@ktipartners.fi
https://www.linkedin.com/in/samisaarenpaa/
instagram.com/samisaarenpaa
Twitter.com/samisaarenpaa


1
Hei! Miten voimme auttaa?
Powered by